Nie ma pewnej formuły na natychmiastowy sukces, ale możesz zwiększyć wzrost swojej firmy dzięki tym wskazówkom od założycieli startupów.
1. Zatrudnij odpowiednich ludzi.
Zanim nawet pomyślisz o trajektorii rozwoju swojej firmy, musisz mieć solidny personel, który pomoże ci osiągnąć twoje cele.
„Zatrudnianie absolutnie najlepszych ludzi, jakich możesz, jest pewnym sposobem na zapewnienie szybkiego wzrostu” – powiedział Christian Lanng, dyrektor generalny i współzałożyciel dostawcy oprogramowania biznesowego Tradeshift. „Wszystko polega na posiadaniu odpowiedniego zespołu”.
Mając pracowitych pracowników oddanych sukcesowi firmy, Twoja firma będzie lepiej przygotowana do ciągłego wzrostu. Ponadto, delegowanie zadań w celu skupienia się na ważnej pracy uwolni Twój czas i energię, pozwalając Ci na najlepsze wyniki i kultywowanie kultury pracy opartej na współpracy.
2. Skup się na ustalonych źródłach przychodów.
Zamiast próbować pozyskać nowych klientów, skieruj swoją uwagę na kluczowych klientów, których już masz, sugeruje Bill Reilly, przedsiębiorca z Wisconsin zajmujący się naprawą samochodów. Możesz to zrobić poprzez wdrożenie programu lojalnościowego lub wypróbowanie strategii marketingowych opartych na wcześniejszych zachowaniach zakupowych, aby zachęcić ich do powtórzenia działalności.
To skupienie się na swoim ustalonym rynku jest szczególnie ważne, jeśli próbujesz uzyskać finansowanie.
„W przeszłości podkreślaliśmy, że naszym celem biznesowym jest franczyza, co nie spotkało się z aprobatą banków” – powiedział Reilly. „Nauczyliśmy się podkreślać, że istnieje duży rynek na to, co robimy. To wzbudziło zainteresowanie bankierów, ponieważ zależy im na zwrocie z inwestycji bardziej niż na twoich aspiracjach biznesowych.”
3. Zmniejsz swoje ryzyko.
Ryzyko jest nieuniknioną częścią rozpoczynania i rozwijania biznesu. Nie sposób kontrolować wszystkiego, ale istnieje wiele sposobów na ograniczenie wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń dla Twojej firmy i jej rozwoju. Jednym z ważnych źródeł, które pomogą Ci to osiągnąć, jest Twój ubezpieczyciel biznesowy.
„Małe firmy muszą zarządzać swoim rozwojem, aby uniknąć zakłóceń, które mogą doprowadzić do wstrzymania działalności” – powiedział Mike DeHetre, wiceprezes ds. rozwoju produktów w firmie Travelers. Na przykład „kradzież danych pracowników, zapisów klientów i projektów produktów może zniszczyć małą firmę, generując znaczne koszty i podkopując zaufanie i lojalność klientów. Nie każda polisa właściciela firmy obejmuje naruszenie danych lub inne straty w cyberprzestrzeni. Małe firmy powinny być przygotowane poprzez poszukiwanie produktów ubezpieczeniowych, które pomogą im odzyskać straty, w tym takich, które pokrywają koszty rekultywacji i pozwów sądowych.”
W miarę rozwoju małej firmy, możesz dodać przestrzeń lub sprzęt, stworzyć nowe produkty lub usługi, lub zwiększyć swój ślad operacyjny i dystrybucyjny, więc DeHetre zaleca okresowy przegląd polisy, aby upewnić się, że masz odpowiednie pokrycie.
„Łatwo jest zapomnieć o tym kroku wśród szybkiej ekspansji, ale nie chcesz dowiedzieć się, że przerosło cię pokrycie właśnie wtedy, gdy najbardziej go potrzebujesz”, powiedział.